juz jest dobrze :) wada fabryczna lacznika stabilizatora byla .. | KierowcaZawodowyx |
Krzywy wahacz, wybite tuleje na wahaczach, felga do wymiany, auto miało poważny dzwon w to koło i "nasi" zrobili na sztukę, oj przyczyn może byc wiele | RadareQ41 |
A co jesli po ustawieniu tego wszystkiego dalej mi tnie opone ? co moze byc przyczyna ? | KierowcaZawodowyx |
moment wyłaczenia kierunków nie gra z przestawieniem kierownicy to nie o to chodzi wyłacza sie odpowiednio kiedy trzeba mozesz kierownice nawet 360 stopni obrócic i zamocowac wtedy tez sie wyłącza tu chodzi o maglownice w jedna strone do pełnego skretu wykonasz 2.5 obrotu a w druga 3 chociaz kierownice bedziesz miał prosto. Zbieżność Podstawa | piotrek17120 |
..jeśli masz wszystkie te objawy, to znaczy że kupiłeś trupa od jakiegoś turka :P | Mymlokk |
może dla ciebie takie coś jak wieloklin nie istnieję powodzenia żyj dalej bez świadomości istnienia wieloklinu ps. może wujek google pomoże ci odkryciu tej tajemnicy co to wieloklin XD | mariano italiano |
XD chyba nigdy nie zdejmowałeś kierownicy XD nie masz żadnego pojęcia o zasadzie jej działania i montażu proponuje lekturę za pomoca google co to jest 'wieloklin" może to ci pomoże się dokształcić XD | mariano italiano |
trzeba ja zdemontować i przestawić o ząbek"
fuszera jak wuj.
krzywą kierownicę podczas jazdy na wprost 'prostuje' się właśnie przy zbieżności.
robi tak każdy dobry fachowiec. to nie jest wyciąganie kasy ani reklama. | Marcin Wilku |
@sxatster Niestety tak to sobie mozna... a moment wyłączania kierunkowskazów?, Pomysl troche | Krzysiekaa |
naciąganie i tyle, co ma ustawienie kierownicy do geometrii, nie wszystkim chce się poporstu ustawiać koło kieronicy prosto bo czasami trzeba ja zdemontować i przestawić o ząbek, więc jest to film czysto reklamowy | RR |
już za późno | konrad735 |