| Zbieżność można ustawić nawet miarą. Tak dlugo ustawiamy az wymiar od rantu jednego kola i drugiego będzie taka sama. | Koscik_126p. |
| taka moja rada na przyszłość... używaj Pan klucza oczkowego nie widlastego! dlaczego? dlatego, ponieważ nakrętki właśnie takie od zawieszenia bywają już nadszarpnięte przez korozję, nieraz są mocno zapieczone a klucz widlasty lubi przeskoczyć, szkoda rąk i zdrowia. | Darecki3037 |
| Witam. Zawsze przed wymiana koncowek nalezy sprawdzic ich dlugosc a wiec roznice miedzy stara a nowa. Bywa czesto ze sa roznice co prawda niewielkie np.2-3 mm ale ma to znaczenie do zbieznosci lub rozbieznosci. Ja zawsze lekko popuszczam kontrnakretke nastepnie zabezpieczam ja przed obruceniem [klej na goraco] mierze suwmiarka odleglosc od nakretki do srodka sworznia koncowki i tak samo wkrecam nowa ,nigdy nie mialem problemow z bledem zbieznosci pod warunkiem ze przed wymiana ta zbieznosc byla prawidlowa. | rudi5431 |
| Jak samemu ustawić zbieżność? - Jechać do eksperta!!! Koleś to teraz dałeś czadu! he he | set80 |
| -2 (w granicach normy) ? zbieżność w tym aucie ma być od 0.00 do 0.08 a w twoim aucie koło są rozbieżne( -2) nie jest to tragedia ale z czasem mogą być lekko ścięte koło od wewnętrznej strony . Pozdrawiam | on50 |
| Zapomniałeś dodać aby przed montażem nowej końcówki sprawdzić czy stara i nowa są tej samej długości. | KornatForum |
| Bardzo dobry i przydatny poradnik! | MrPiorko |
| Dodam że po kontroli zbieżności na stacji diagnostycznej zbieżność była -2 . Czyli w granicach normy! | Mariuszpapa |