Porada | Czas | Ocena | Zasięg |
---|---|---|---|
Usuwanie korozji z błotnika/malowanie | 45m 16s | 1689 | 772181 |
Dodatkowo |
---|
szkolenia bhp Rzeszówszkolenia bhp – Szkolpol Rzeszów. |
Wasze zdanie | Autor |
---|---|
Super video. Napatrza sie ludzie a potem lepia czym sie da ;-) Podklad transportowy jest na nowych elementach piszesz w komentarzach ? a nie przypadkiem Kataforeza ? :D troszke radze poczytac w necie. Dlaczego nanosisz baze na caly blotnik jak tylko czesc byla w podkladzie? 1 warstwa na podklad 2 troszke szerzej a 3 efektowa warstwa rozproszona z przejsciami . W tedy stracisz roznice odcienia z dorobionej farby. Lakier 2 warstwy max. 5 minut na odparowanie między warstwami. Ale I tak duży plus za użycie epoxydowedo podkladu. No I za poswiecony czas ma nagranie. | krzysztof cap |
Po pierwsze jak poszpachlujesz tak sobie dotrzesz. Radzę szpachlować staranniej, wtedy będziemy mogli szybko i dobrze dotrzeć element. Podkład warto najpierw przeszlifować klocuszkiem z papierem np: 240, uzyskamy wtedy gładsza powierzchnie następnie przeszlifować to maszynką z papierkiem 400. Maszynka o małym skoku podbija x2 i osiągamy efekt przeszlifowania 800 na wodę. Następnie same kanty szlifujemy 800 tam gdzie nie doszła maszynka i w ostateczności resztę lakieru "szwampka" pod lakier bezbarwny :) Sposób szybszy, a wykonanie lepsze :) | Piotr Bąk |
Amatorka... tylko tam gdzie mu gniło to juz nie pomalował błotnika ... ciezko od spodu rant pomalować nie? za tydz mu to wyjdzie | Paweł Aliabda |
Wszędzie masa hejterów. Ja pierdole. Jakby mi ktoś tak zrobił w moim starym polo za spoko pieniądze niedrogo to bym oddał mu auto do zrobienia. Robi jakąś starą audicę co ma 12 lat a Wy sracie jakby robił co najmniej merola od jakiegoś Roma. Koleś pewnie kumplowi robił, pokazał jak zrobić bez używania spawarki nadkole no i jest. Ja nie mam spawarki imam przynajmniej pogląd jak samemu sobie takie nadkole zrobić i procho. Pozdro kolego. | illlPadrino |
huj nie naprawa takie coś uważam za druciarstwo wymienić na zdrowy błotnik i po sprawie | GEN92p |
super trzymaj tak dalej !!!! | Rafał Depa |
bardzo ladnie | Ilona Stęsik |
to jest rozwiązanie na chwile? o stary gdzie przyjmujesz mogę podrzucić ci moje vento? Dawno nie oglądałem do końca czegoś 45 minutowego na Youtubie. Zabieram się za to na wiosnę i taka robota byłaby mistrzostwem! pzdr z KRK. | Krzysztof Grudnik |
Późni! szpachlówko, tacko budowlano. Co za wieśniak! | Mariusz Sobiech |
Zrobiłeś w miarę tanio - klient tak chciał i git, ale czy nie byłoby jednak szybciej wyciąć kawałek blaszki, ten ubytek wyrównać, szybko przyspawać i dopiero dać szpachel? Moim zdaniem koszt podobny, zrobione lepiej i szybciej niż się bawić w zaklejanie tego żywicą :D | MIKE TC |
Fajna robota. Fajny tutorial. Super. Przydal by mi sie garaz ;/ Mam Mazde 6 i wszystko jasne (tragedii nie ma ale jeden sezon i nadkola ta sama bajka) | Michal Szelagowski |
Łatwiej i lepiej byłoby wspawac kawałek blaszki... | Hades Btm |
szkoda że nie pokazałeś jak to wygląda po ściągnięciu maskowania pozdrawiam JK | Jan K |
a napisz co to za plyn bo nie moge wylapac nazwy | Rafał Zawada |
ja jestem kompletnym laikiem i stad moje pytanie, czemu po zmianie cisnienia czy ustawien dyszy zmieni sie kolor skoro mamy nalany do pistoletu ten sam kolor farby? | Keks Kleks |
Pytanie:.....można kłaść pod lakier ocynk na zimno? | Hefajstos Kulawy |
Pianka/gabka na wstępie stosowana jest jako zabezpieczenie przed rezonansem jaki generuje błotnik + nadkole. Jest konieczny z powodu akustyki. | Tatanka Yotanka |
Można kłaś podkład na nie zmatowiony lakier? 25:59, 27:07 | lkrzysiek02 |