Nie ma pomiaru który by jednoznacznie to określał. Najstarsza naprawa wykonana tym systemem ma 7 lat i ma się dobrze. | NaprawSam |
Jaką skuteczność ma ten lakier jeśli chodzi o jakość zabezpieczenia antykorozyjnego. Mam wątpliwości, ponieważ jest to lakier jednkomponentowy. Co prawda jest to tańsze rozwiązanie niż wizyta u lakiernika. Jak to wygląda?? | Piotr Lesniewicz |
Matowanie ma na celu zwiększenie przyczepności. Zatem tam gdzie będziesz kładł nową powłokę matujesz. Na powierzchni nie zmatowanej będzie rozkurz. Jeśli lakierujesz cały element to cały matujesz. | NaprawSam |
A nie należy zmatowić całego lakierowanego elementu? wystarczy tylko miejsce gdzie jest uszkodzenie?
Np gdybym chciał zmienić kolor auta to nie muszę go wogóle matowić, tylko od razu kłaść lakier po odtłuszczeniu?
| 2adasadas |
Ciężko powiedzieć nie widząc tego. Może za gruba warstwa szpachli i po prostu siada. Max to 2mm dla wykończeniowej w jednej warstwie. | NaprawSam |
Czemu podczas szpachlowania powstaja mi takie rowki, wgłębienia w szpachli? widac je po malowaniu :(
| DreFromLublin |
Po zimie wypróbuję to na mojej HONDZIE. Blacharz za zrobienie pięciu punktów zawołał 1100 złotych, co dla mnie jest niestety za dużo. | José Arcadio Morales |
dokladnie | Ahura Angra |
Może wyjdzie, a może nie, ale z Autofitem wyjdzie na pewno. Warto ryzykować, stratę kasy a przede wszystkim czasu? My pokazujemy jak my to robimy produktami AF, natomiast jeśli chcesz to robić wałkiem i olejną, kitem do okien i tarnikiem to nakręć własny film. Jestem nawet ciekawy jaki będzie efekt :) | NaprawSam |
Ponad 7 lat i nie rdzewieje to chyba dobry wynik? | NaprawSam |
wszystko musi być autofit bo inaczej nie wyjdzie :)
| majcel2 |
Najlepsze jest to, że przedstawiona na zdjęciu korozja została spowodowana przez...oryginalny chlapacz... Bez chlapaczy źle i jak widać z nimi tez nie za dobrze... | stilokielce |
Kurde, efekt na prawdę jest świetny, na filmiku nie pozna się czy było coś robione czy nie. Ale naprawdę nie można było zaszpachlować, polakierować itd tylko tego prostopadłego kawałeczka błotnika od strony koła? Było by mniej zabawy a ruda nie była chyba aż tak rozwinięta żeby się nie dało | Opik Opikowski |
Zobacz youtube.com/watch?v=FqojYYzzqSY | Maciej Zwarycz |
Witam mam pytanie bo mam do polakierowania zderzak oraz elementy karoserii, i teraz czy mam kupić specjalny podkład do plastikowego zderzaka? i pozniej normalnym lakieriem to potraktować? aha i czy pozniej lakier bezbarwny też zaaplikować? Pozdrawiam | kanapkie |
Mniej więcej to między 100 a 300. Najlepiej wejdź sobie na stronę naprawsam.pl i wydrukuj listę produktów do konkretnej naprawy. Jest na niej wszystko co potrzeba plus produkty opcjonalne. Idź do Castoramy podejdź do czytnika i zeskanuj kody tych produktów których chcesz użyć i masz dokładnie koszt. | Maciej Zwarycz |
To nie nerwy tylko bezradność. Piszesz że ta sama technologia, a stosujesz kompletnie inną. To po co pytasz o radę jak robisz po swojemu? Tylko zamulasz wątek. | Maciej Zwarycz |
Dobrałem dokładny kolor w lakierni i pomalowałem pistoletem a nie "chujnią" czyli sprayem jak na filmiku. Teraz jest ok. Nie denerwuj się tak. Będziesz dłużej żył :) | borok88 |
Generalnie wydaje mi się, że za wysoko trzymałem spray przez co nie "rozlał się" po bazie tylko zrobiła się taka chropowata powierzchnia. | borok88 |
@maciozw Technologia ta sama. Podkład wypolerowałem jak w instrukcji, baza (spray Motip) 3 warstwy, po godzinie 3 warstwy lakieru bezbarwnego i wygląda to gorzej niż źle :P Kolor się zgadza, ale jest matowy i szorstki w dotyku. Nie ma efektu lustra jak w oryginale. Polerowanie nic nie daje, tylka wygładza lakier. Ogólnie na puszcze lakieru bezb. pisze, że baza powinna być wypolerowana (pap. 600) ale bazy chyba się nie poleruje? A druga sprawa lakierowałem w temp. około 12 stopni. | borok88 |