no tu spartoliłeś , nie pokazałeś dobrej końcówki , co było dalej . oto jest pytanie . ale i tak świetne pokazuj dalej. w oczekiwaniu ....... | patrykszymik |
Mała rada na przyszłość podczas gwintowania, jeśli wjeżdżamy gwintownikiem to najlepiej jest się zaopatrzyć w kozi łój i posmarować nim gwintownik bądź śrubę pod narzynkę, gwint jak z fabryki, żadne smary czy wd40 nie da lepszego efektu. | Tomasz Kudłacik |
Czekam na nowe filmy, bo juz wszystkie obejrzałem ;) | Olgierd Halski |
Dlaczego nie wrzucasz swoich filmów na WikiVid? Wideo platforma edukacyjna to dla Ciebie lepsze miejsce niż YouTube | Marek Rok |
Panie Krzysztofie kiedy coś nowego? | Tobiasz Widziak |
To się nazywa gwintownik maszynowy ;) a nie mniej agresywny ale filmiki spoko | pnaras88 |
Krzysztofie ! zamiast dawać badziewną sprężynkę i klejenie , rozwierciłbyś i nagwintował otwór pod porządną śrubę. Takie połączenie jest pewniejsze od sprężynki. To przypomina ładowanie pakuł w połączenie hydrauliczne. Naprawiasz zbyt odpowiedzialne połączenie, z hamulcami nie ma żartów. A do gwintowania trochę smaru nie zaszkodzi, tak jak mówisz "smaru nigdy nie za wiele " :) Ogólnie super pomocne filmiki dodajesz, tak trzymaj ! Pozdrawiam. | thesiss |
Chyba lepiej wymienić jarzmo za poważna sprawa( hamulce)ja wymieniłem na używane. | Paweł Bieńkowski |
Trochę niechlujnie to robisz. Po nagwintowaniu mogłeś oczyścić otwór sprężonym powietrzem, odtłuścić przed użyciem kleju itp. no i jak ktoś już zauważył mogłeś nagwintować większym i dać większą śrubę. | Waclaw Speed |
Lubie oglądać takie porady .... gratuluję pomysłu i talentu. po gadce słychać podlasie a więc pozdrawiam podalesie. | bootsmannish |
Trochę tego nie rozumiem... Skoro rozwierciłeś otwór na fi 10 w jarzmie to nie mogłeś zrobić tego samego w zacisku i wkręcić śrubę fi 10x1.25 ? Zdaje mi się że takie połączenie byłoby trwalsze od tej sprężyny :) | Piotr Szunejko |
10,8 w oznaczeniu "sprężynki" nie oznacza średnicy zewnętrznej, a długość naprawianego gwintu. Użył Pan za krótkiej :) | OSKPMichalowoBIA019 |
Kiedy kolejne filmy ? :) | Dawid Rdm |
Nareszcie nowe filmy! | Tobiasz Widziak |
Przed wkręceniem przydałoby się dmuchnąć sprężonym powietrzem :) Ogólnie wszystko ok, ale lepiej polać to jakimś wd albo nawet olejem ;) No i przy ręce zawsze warto mieć pistolet z powietrzem, jak gwintownik się zaklei to wystarczy dmuchnąć i można lecieć dalej :) A od siebie polecam tulejki stalowe, są o wiele lepsze tylko mają jedną wadę są większe z zewnątrz :/ | MotoTv |
Gwitnowanie bez smarowania i mamy luźny gwint a i gwintownik urwać można.. Głupim WD40 by kolega psiknął.. | byrrt |
Czy wielkim nietaktem z mojej strony będzie stwierdzenie, że przyrząd do wkręcania sprężynki to jest igłotrzymacz albo jak kto woli jest to imadło chirurgiczne? | Elmer T |
W końcu przestałeś się lenić i wrzucasz filmy! Oby tak dalej! | Maciej Prus |
W końcu Pan wrócił! | Wojciech Rutkowski |
kilka kropel oleju znacznie ułatwi Ci gwintowanie. Jeszcze lepsze trzy stopniowe gwintowniki, w szczególności jak gwint w bardzo twardym materiale. | Piotr Radek |